Instrucţiuni de folosire a platfomei de cursuri online




Pentru a putea utiliza platforma de cursuri online este necesar să vă creaţi un cont de utilizator. Acesta se creează apasând butonul ÎNREGISTRARE din partea dreapta sus.

După aceea va trebui sa completaţi câmpurile de profil cu informaţiile necesare: nume de utilizator (ATENŢIE: puteţi alege un singur nume de utilizator iar acesta poate conţine doar litere, cifre, “.”, “-” şi “@”), adresă de e-mail, parolă, numele complet, CNP-ul, nr. de telefon, seria şi numărul certificatului de membru şi sa acceptaţi prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste informaţii sunt necesare pentru a putea primi creditele EMC în urma participării la cursuri.

După ce apasaţi butorul FINALIZEAZĂ ÎNREGISTRAREA veţi primi pe adresa de e-mail un mesaj prin care vi se va cere să confirmaţi crearea contului. Trebuie să daţi click pe url-ul primit in acest mesaj sau, în funcţie de browser şi de aplicaţia de e-mail, să copiaţi url-ul (selectarea lui urmată de click dreapta şi optiunea copy/copiere) şi să îl introduceţi în bara de adresă a browserului dvs. (click dreapta şi opţiunea paste/lipire).

După activarea contului, aşteptaţi verificarea acestuia de către administratorul platformei de cursuri online EMC. Termenul de confirmare/respingere al contului este cel standard prevăzut de OG 27/2002, actualizată, şi anume de maxim 30 zile, în regim best-effort. Veţi primi un mesaj pe adresa de e-mail pe care aţi specificat-o, dupa verificarea contului şi veţi putea să folosiţi platforma de cursuri online după ce vă logaţi (apăsaţi butonul AUTENTIFICARE din partea dreapta sus, de lângă butonul ÎNREGISTRARE şi introduceţi numele de utilizator şi parola contului dvs.), în cazul în care contul dvs. a fost aprobat. Puteţi avea un singur cont de utilizator, astfel că nu vor aprobate noi conturi pentru acelaşi cod numeric personal sau serie şi număr de certificat de membru.

Nu comunicaţi nimănui datele dvs. de logare (nume de utilizator şi parola de acces)! Riscaţi să pierdeţi accesul în aplicaţie şi, implicit, să nu mai puteţi obţine avizul anual de exercitare a profesiei datorită nerealizării numărului minim de credite EMC.


În cazul în care nu aveţi restanţe la credite EMC:

După ce vă autentificaţi, apasaţi butonul TOATE CURSURILE (puţin mai jos şi mai la stanga faţă de butoanele AUTENTIFICARE şi ÎNREGISTRARE, apoi alegeţi cursul la care doriţi să participaţi, apasaţi butonul ÎNCEPE CURSUL şi urmaţi paşii prezentaţi acolo.

O.A.M.G.M.A.M.R. Filiala Buzău a luat decizia de a suporta taxa de înscriere la cursurile EMC pentru membrii săi care nu avut restanţe la creditele EMC.

Termenul de 10 zile de acces la curs începe din momentul intrării pe pagina cursului respectiv, nu din momentul apăsării butonului “Începe cursul”; în situaţia în care intraţi pe pagina unui curs şi nu îl finalizaţi în termen de 10 zile, acel curs este considerat refuzat.


În cazul în care aveţi restanţe la credite EMC:

Pentru a obţine creditele EMC, este necesar să lansaţi o comandă să achitaţi taxa de participare. Apăsaţi butonul MAGAZIN din partea dreapta sus, alegeţi cursul/cursurile la care doriţi să participaţi şi apăsaţi butonul ADAUGĂ ÎN COŞ de sub fiecare curs. După ce aţi adăugat unul sau mai multe cursuri în coş, apare butonul VEZI COŞUL; apăsaţi şi acest buton.

Aici puteţi şterge cursurile nedorite (în cazul în care aţi adăugat mai multe cursuri în coş), apoi apăsaţi butonul Continuă cu finalizarea. Introduceţi datele personale cerute pentru lansarea comenzii (nume, prenume, CNP, telefon, adresă de e-mail) şi apăsaţi butonul Plasează comanda. Vi se va genera o notă de plată, pentru a achita cursurile comandate, cu care puteti merge la orice bancă s-o achitaţi. Alternativ, puteţi transfera suma de bani în contul nostru din contul dvs. de internet banking sau puteţi plăti cu cardul la sediul nostru. Fără a lansa o comandă în prealabil, nu puteţi plăti taxa de înscriere la curs. După ce administratorul platformei de cursuri online EMC confirmă intrarea banilor în contul nostru (printr-un mesaj pe adresa de e-mail specificată în comandă), puteţi participa la cursul/cursurile comandate, urmând paşii prezentaţi în fiecare curs.

În situaţia în care începeţi un curs înainte de a da comandă sau de a primi mesajul că plata dvs. a fost asociată, eventualele credite obţinute vor fi înregistrate pentru anul în curs şi nu pentru restanţe, astfel că veţi fi nevoit/nevoită să comandaţi, plătiţi şi parcurge alt curs/alte cursuri pentru a recupera creditele restante.


În cazul în care v-aţi uitat parola:

Apăsaţi butonul AUTENTIFICARE din partea dreapta sus, apoi butonul (PAROLĂ UITATĂ – în dreapta cuvântului “PAROLĂ”). În pagina nou deschisă, introduceţi numele de utilizator şi apăsaţi butonul Obţine o parolă nouă. Veţi primi un mesaj pe adresa de e-mail setată la contul de utilizator introdus. Deschideţi mesajul primit şi apăsaţi pe adresa/legătura web din acesta. Puteţi lăsa parola nouă recomandată de aplicaţie sau o puteţi înlocui cu una mai uşoară. La final, apăsaţi butonul Resetează parola. După aceasta, vă puteţi loga folosind numele de utilizator şi noua parolă.



Note:

  • Cursurile vor fi gratuite până pe 26 noiembrie (inclusiv), pentru membrii filialei care profesează în judeţul Buzău. Din 27 noiembrie platforma va intra în mentenanţă pană pe 17 ianuarie 2021; după această dată, până în aprilie 2021, cursurile vor fi disponibile doar restanţierilor. Pentru a primi creditele, este necesar să finalizaţi cursurile până pe 26 noiembrie, nu doar să vă înscrieţi la ele.
  • În situaţia în care v-aţi uitat atât parola cât şi parola adresei de e-mail administratorul vă poate schimba manual adresa de e-mail în baza unei cereri completate personal sau prin împuternicit la sediul filialei. Pentru a evita orice posibilă problemă privind alterarea bazei de date, acest lucru va fi făcut doar în perioadele de mentenanţă programată. Acestea vor avea loc în perioadele 15-16 mai şi 31 august -1 septembrie.
  • O persoană nu poate participa de mai multe ori la acelaşi curs, chiar dacă nu a obţinut numărul de credite aferent cursului.
  • Conform Hotărârii nr. 4/21.03.2014 a Consiliului Naţional al O.A.M.G.M.A.M.R. nu se vor mai reporta creditele acumulate în plus.
  • Sunt exceptaţi de la obligativitatea de a acumula creditele stabilite pentru un an calendaristic membrii Ordinului care au profesat o perioadă mai mică de şase luni în anul calendaristic respectiv şi asistenţii medicali nevăzători.
  • Atenţie! Puteti partcipa o singură dată la un curs. În situaţia în care aţi finalizat mai mult de două cursuri în anul 2018, aţi fost înlăturaţi din raportarea creditelor acumulate; aplicaţia vă permite să parcurgeţi cursul din nou însă nu puteţi obţine credite EMC de la acel curs (se ia în calcul prima finalizare a cursului, veţi fi înscrişi din nou in raportarea creditelor pe anul 2018). Acest lucru nu li se aplică celor ce au început cursul în anul 2018 dar l-au finalizat (prima/singura dată) în anul 2019 sau 2020.
  • Toate eventualele greşeli sau inexactităţi din prezentări şi teste, inclusiv cele de dactilografiere, se datoreaza exclusiv autorilor cursurilor. Administratorul platfomei de cursuri EMC online a reprodus informaţiile/întrebările formulate de autorii cursurilor prin metoda copy/paste.
  • Membrii altor filiale îşi pot crea conturi şi plasa comenzi doar în perioada 17 ianuarie – 20 martie 2021. După această dată conturile noi nu vor mai fi aprobate, comenzile/plăţile lor nu vor mai fi acceptate iar conturile deja create vor fi blocate.